tusshuvuds

Städat lite ute och hämtat in ved.

Kategori:

Nu är parkeringen på framsidan helt fri från saker då pallarna och rören fått flyttat till baksidan huset. 👍
De fick sällskap utav stuprören och hängrännorna också. Så slapp jag en hög till, för plåten som blivit över och som låg på samma plats, lutade jag upp mot uthuset istället. Jag har med andra ord gjort det möjligt att ta ner lite träd i vinter om det skulle råka finnas energi till det någon dag 👍
Skräpet i hörnet på bilden är nermosad i en säck och placerad bak i bussen tills jag svänger förbi återvinningscentralen nästa gång 🙂
 
Och jag har äntligen fått tummen ur å makat undan alla redskap/verktyg som stått utspridda på gårn... Eller ja alla var väl kanske att ta i...  🤔
 
Och jag har hämtat in ved ifrån vedbon... 
 Tror att jag nöjer mig för idag... Eller ja, dags att elda nu igen... 😜
Kommentera inlägget här: