tusshuvuds

Hallfönstret...

Kategori:

Eftersom jag inte fått tummen ur så har jag haft glasfiber isolering runt fönstret på ena sidan om entrédörren här hemma, något som min lilla kattfröken har uppskattat, då det varit lätt att riva bort och trycka sig ut, för att sedan vara på rymmen i en vecka i stöten. Jag har haft känslan att hon inte förstår att vi bor här nu, så sa min vän att om jag håller henne inomhus i två veckor så vet hon var hon hör hemma sen... 
 
Lättare sagt än gjort tänkte jag, men nu har jag varit noga med att stänga dörren till den inre hallen iallafall. Och igår åkte pappen, häftpistolen och fogskummet fram 👍 
 
 
 
 
Idag var jag inte lika noga med dörren, så kattfröken (läs Idun) var snabbt ute i hallen, när jag sen kom ut till henne så fyrade hon av en riktig sån mördarblick (fast om sanningen ska fram fick jag nästan läskigt många såna idag)...
På fredag har det gått en av två veckor, jag tror vi fixar detta, eller jag hoppas iallafall det... 😳 #omblickarkundedöda 
 
Kommentera inlägget här: