tusshuvuds

Tapetserat

Kategori:

Första väggen på 6 år som jag tapetserat, det gick! 😊 
 
 
Det syns lite dåligt men tapeten är ljust grön med glitter och lite struktur. Jag vet att jag slarvat lite med underarbetet, nya väggen och gamla väggen ville helt enkelt inte möta varandra helt perfekt rakt. Men där kommer jag ändå sätta garderoben sen så jag har känt att det inte spelade så stor roll eller snarare "det är ju inte hela världen".  Och det går ju ha en korg uppe på sen med, och då spelar det ändå mindre roll 😉
😍
 
Skulle säga att dagsljuset räckte precis till det jag tänkt mig idag 😊👌 
🙌
Imorgon och på söndag är det dags för innertak och garderob, siktar iallafall in mig på det och håller tummarna att jag får ihop det. Annars blir det garderob i veckan eller till helgen som kommer. 😊
Trevlig helg! 
Kommentera inlägget här: