tusshuvuds

Vardagsrum och matrum

Kategori:

Rätt så gammal förebild på vardagsrummet, men ändå. 
Vardagsrummet före:
 2019 11 03
 
Vardagsrummet efter:
 
 2019 12 14
 
Vilken skillnad det blev av att ha tre borum, visst finns det en hel del kvar att göra, innertaket bakom linneskåpet ska ju upp på plats också (nån gång). Och det ska ordnas med brädor i fönstren i matrummet också, men de tillfälliga lösningarna i de rummen känns bra nu ändå. Det känns inte som att jag bor i totalt kaos längre, utan det känns som hemma "ta det lugnt och vila dig lite nu" så känns det.
 
Matrummet före:
 
 2019 12 14
 
Matrummet efter:
 
 2019 12 14
 
Lillebror och brorsdottern hjälpte mig inviga matrummet och det fick mycket väl godkänt, det fick brorsans biffar och min potatisgratäng också 😊 hårborsten åkte fram och mitt hår blev stylat fram och tillbaka av det fyraåriga frisyrproffset 😁 sen skulle smyckeskrinet utforskas också, vi verkar ha liknande smak, fanns mycket fint däri. 😉
 
Köket gömmer jag ett tag till (nån som vill ha en 120s resårmadrass med ben?) 😂 
Och vänder fokus mot hall och innertak/garderob igen, men först blire vila...
😍👌🍿🕯️🐈

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2019-12-15 | 22:10:09

    Så fint! / Håkan

    Svar: Tack! 😊
    Elin

Kommentera inlägget här: