tusshuvuds

Fyndat 😍

Kategori:

Igen!
Hittade en oanvĂ€nd diskbĂ€nk med diskho pĂ„ blocket och vĂ„gade slĂ€nga ivĂ€g ett skambud och de godtog det! 👍😊
SÄ jag gjorde plats för den nya skivan, sÄhÀr sÄg det ut innan med ihop plocket som agerade bÀnkskivan, och nÀr jag baxat bort det:
 
 
 
Och som om inte det vore nog, med halva annonspriset, sĂ„ passade den som handen i handsken! Som om den vore mĂ„ttbestĂ€lld! Visst hade diskhon kunnat fĂ„ vara lite lĂ€ngre till vĂ€nster och synkat med fönstret bĂ€ttre om man hade varit kinkig, men ja, det skiter jag i... 😁
 
 
 
Kanske köper en bredare kyl och frys sen nĂ€r det blir dags att göra iordning köket och dĂ„ löser det sig ju dĂ„, med det som jag skiter i alltsĂ„... 😏 (bara att kapa skivan till vĂ€nster och flytta den lite). 😊
Saknas bara vatten och avlopp, och allt annat jag vill ha för att köket ska bli ett kök. Men som "provisorisk" (😂) lösning sĂ„ har det blivit sjukt mycket bĂ€ttre bara över helgen nu. NĂ€r jag fĂ„tt till kĂ€llargolv och putsat vĂ€ggarna dĂ€r nere sĂ„ ska tvĂ€ttmaskinen fĂ„ flytta dit den ska, men Ă€n sĂ„ lĂ€nge fĂ„r den bo i "köket". 
Kommentera inlÀgget hÀr: