tusshuvuds

Spacklat

Kategori:

I ena skrubben/kattvinden på övervåningen, det som ska bli gästrum...
 
Tycker sängen står så dumt till, så för att det ska gå lite lättare att komma vidare med de övriga rummen däruppe så lägger jag energin på att få det lilla rummet klart först, så sängen kan ställas på sin plats. 😊
 
 
Då kan jag flytta upp sovplatsen från soffan till gästrummet tills jag får färdigt sovrummet sen. Så ser planen ut nu 👍😊 eller ja en del av planen... Har flera planer, projekt och drömmar i skallen, typ proppfullt däri... 🙈
 
 
 
 
 Självklart (?) tog det slut på spackel innan jag hann klart... Men men, köper mer och fortsätter vid tillfälle, behöver Småfixas lite här och där ändå... Men jag känner mig ändå nöjd, fått bort de värsta skarvarna och sprickorna och sågat av den del av brädorna som stack ut utanför väggen, så nu är de i samma linje som väggen, typ, iallafall inget som inte lite silikon löser ikring listerna sen 😁 tipptoppers! 👍
Nu ska jag äta lite, sen klättra upp på taket och försöka göra fast en hiskeligt ful fågelskrämma som jag hoppas ska skrämma iväg fåglarna i skorstenen, cross your fingers please! 🤞😊
😂🙈😂🙈😂
Kommentera inlägget här: