tusshuvuds

Köpt ny soffa!

Kategori:

💕🙌😍
Förra Lördagen var jag på pingstkyrkans second hand i Östersund med mamma och Stefan, såg soffan och blev typ kär... Frågade hur snart man var tvungen att hämta om man köpte den, senast fredag svarade de och jag gav upp då bilen vägrade starta och släpet hade snöat in och fryst fast i backen...
Men på söndagen fick jag igång bilen, och skottade fram släpet, skickade in en ledighetsansökan för tisdagen till jobbet och på måndag morgon ringde jag pingstkyrkan och frågade om den fanns kvar och bokade den. Sen tog jag vägen förbi tippen med gamla soffan och en 120s säng jag haft stående i hallen några månader. 
 
 
På tisdagen ringde alarmet kl 9 och jag klev upp och monterade isär sängen jag sovit i de senaste månaderna (vill även nämna att jag fick ha bilbatteriet på laddning på parkeringen utanför jobbet när jag slutade vid midnatt, då bilen vägrade starta igen, det blev några kalla timmar sovandes i bilen men den gick igång och jag kom hem vid 04:40 ungefär).
 
 
Kl 10 bar det iväg in till stan, hämtade upp mammas nya kille så åkte vi och hämtade soffan. 💪😊
 
💕💕💕
💕💕💕
 
Har fortfarande innertaket på hög bredvid soffan istället för i taket, försöker bestämma mig för om jag ska ha det i vardagsrummet eller i matrummet...
Men iallafall, jag är sjukt nöjd med soffan, det är som att rummet är byggt för den.
Lediga fredagen gick åt till att tvätta soffklädseln och vädra kuddarna, så nu känns den på riktigt min.
🙌✌️😋
Kommentera inlägget här: